Academici eisen stop op datagraaien spionagediensten – IT Pro – Nieuws – Tweakers

“Ongebreideld verzamelen betekent dat je iedereen tot terrorist verklaart. Dat gaat tegen het rechtsgevoel in.” Dat gevoel heb ik al als ik ga vliegen,  dan moet je door een scanner en mag je geen vloeistof of andere zaken als een schaartje of zakmes bij mij hebben,  terwijl ik toch duidelijk blank ben,  blond,  blauwe ogen en geen baard.  Hoe duidelijk is dat dan, dat ik geen terrorist ben en dus nooit een gevaar zal zijn?

http://tweakers.net/nieuws/93466/academici-eisen-stop-op-datagraaien-spionagediensten.html

Geef een reactie

