Testen van Windows Live Mail

Ben nu aan het testen met Windows Live Mail beta versie 8.0.1226 maar ik ben de Folder List kwijt in het eerste linker Task Pane. Vervelend, heb alles al gedeinstalleerd, accounts geremoved, mail verwijderd en niets mag helpen. Krijg wel direct respons vanuit hun weblog waar je support vragen kan dumpen. Door al dat gedoe ben ik trouwens wel wat mail kwijtgeraakt. Ik verwijderde accounts en de mailboxen waardoor ook de mail messages online verwijderd werden. Dus pas op als je lokaal denkt de mail te verwijderen, gebeurt dat online ook! Gebeurde zowel met mijn zonnet account als met mijn hotmail account.
Geef een reactie

